close



----------------------------------------------------------------------------------------------------^

Do I attract you?
你注意到我了嗎?
Do I repulse you with my queasy smile?
我詭異的笑臉讓你知難而退了嗎?
Am I too dirty?
我太骯髒嗎?
Am I too flirty?
我太花痴嗎?
Do I like what you like?
你愛的我就愛嗎?
I could be wholesome
我可以討人喜歡
I could be loathsome
我可以讓人討厭
I guess I’m a little bit shy
我還是有些害羞
Why don’t you like me?
你為什麼不喜歡我?
Why don’t you like me without making me try?
你為什麼非要我使盡辦法才喜歡我?

I try to be like Grace Kelly
我設法變成葛麗絲凱莉
But all her looks were too sad
可是她看起來太傷心
So I try a little Freddie
所以我試著學佛雷?
I've gone identity mad!
我快要性別錯亂了!

I could be brown
我可以變棕色
I could be blue
我可以變藍色
I could be violet like sky
我可以變成天空紫
I could be anything you like
你想怎樣,我都可以配合
Gotta be green
變成綠色
Gotta be mean
變得嗇吝
Gotta be everything more
還要變得更多
Why don’t you like me?
你為什麼不喜歡我?
Why don’t you like me?
你為什麼不喜歡我?
Why don’t you walk out the door!
你為什麼不走出門來看看我?
 
Say what you want to satisfy yourself
說說看你最想做的事
But you only want what everybody else says you should want
可是你只想做大家覺得你該做的事
Walk out the door! 
走出門來吧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    to31401 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()